Obsługa informatyczna
Dzień dobry.
Jesteśmy Twoim IT!
Chętnie zajmiemy się informatyką w Twoim Przedsiębiorstwie.
Dlaczego warto z nami współpracować?
- zlecisz wszystkie sprawy związane z poprawną i bezpieczną pracą rozwiązań teleinformatycznych (outsourcing IT) takie jak:
- serwis sprzętu i oprogramowania,
- zakupy sprzętu i licencji,
- budowa sieci komputerowych,
- wdrażanie oprogramowania,
- zabezpieczenia sieci i infrastruktury IT,
- szkolenia.
- zredukujesz koszty związane z utrzymaniem niezbędnych etatów w organizacji,
- zmniejszysz częstotliwość występowania awarii,
- skoncentrujesz się na kluczowych aspektach działalności Twojej firmy,
- dostaniesz nasz cały zespół do dyspozycji.
UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNE SPOTKANIE I PREZENTACJĘ OFERTY
Usługi informatyczne Gdańsk, Sopot, Gdynia (Trójmiasto i okolice).
Zapewniamy fachową pomoc informatyczną i doradztwo w zakresie szeroko rozumianego IT. Zaufaj specjalistom z doświadczeniem, którzy świadczą usługi informatyczne na najwyższym poziomie.
Dobry informatyk czy dział IT ?
Czasy kiedy informatyk kojarzył się przede wszystkim z bezproblemową reinstalacją Windowsa bezpowrotnie minęły. W świecie technologicznym, który nieustannie się zmienia nie sposób znać się na wszystkich dziedzinach sztuki, którą jest informatyka. Dlatego nasza firma skupia wokół siebie pasjonatów o różnym zakresie kompetencji i wiedzy z poszczególnych dziedzin IT.
Zachęcamy do lektury artykułu o tym „jak dział IT może efektywnie wpływać na rozwój Twojej Firmy”.
Według Rzeczpospolitej „działy IT powinny pełnić funkcję źródła nowych inspiracji w polskich firmach. Wdrażając nowoczesne metody zarządzania, niwelując potencjalne zagrożenia i innowacyjnie podchodząc do budżetu, IT może stać się motorem napędowym biznesu i znacząco przyczyniać się do rozwoju firmy”.
Zespół znaczy więcej…
Jesteśmy zespołem profesjonalistów zajmujących się obsługą informatyczną firm. W ramach stałej opieki organizujemy działy IT w przedsiębiorstwach, nadzorujemy istniejącą infrastrukturę informatyczną oraz wdrażamy nowe rozwiązania. Oferujemy zwiększenie wydajności funkcjonującego w firmie systemu informatycznego oraz wzrost bezpieczeństwa przetwarzanych i gromadzonych tam danych. Dbamy o bieżącą konserwację sprzętu i oprogramowania, odpowiednią konfigurację i administrację sieci, zastosowanie właściwych reguł bezpieczeństwa oraz szkolenie pracowników z zakresu obsługiwanych przez nich aplikacji i rozwiązań.
Nasz zespół tworzą wykwalifikowani i doświadczeni informatycy, którzy są przygotowani do obsługi nawet najbardziej wymagających Klientów. Dla jak najwyższej jakości usług zebraliśmy grupę specjalistów-pasjonatów, która odpowiedzialna jest za satysfakcję naszych Klientów. Do dyspozycji pozostaje zespół składający się z:
|
|
|
|
|
|
Formy współpracy:
- stała umowa serwisowa z ustaloną miesięczną liczbą godzin i gwarantowanym czasem reakcji (umowy oparte o zapisy SLA z gwarantowanym czasem reakcji).
- doraźna pomoc w razie wystąpienia awarii lub potrzeby serwisu.
Od czego zależy wysokość umowy?
- liczby urządzeń pod opieką,
- czasu reakcji na awarię,
- zainstalowanego i używanego oprogramowania,
- złożoności infrastruktury teleinformatycznej,
- dodatkowych usług (backup, helpdesk, hosting, administracja www),
- liczby z góry ustalanych wizyt w danym miesiącu.
Co nas cechuje?
- mamy swój własny HELPDESK, który zdalnie rozwiązuje problemy niewymagające wizyty serwisanta.
- planowanie i kompleksowe prowadzenie działań informatycznych,
- minimalizacja ryzyka wystąpienia awarii,
- szeroki zakres świadczonych usług i elastyczność w działaniu,
- gwarantowany czas reakcji na zlecenia i zdarzenia.
Zakres świadczonych przez nas usług:
- administracja serwerami i siecią komputerową,
- zarządzanie licencjami i sprzętem komputerowym,
- sprzedaż sprzętu i oprogramowania wraz z dostawą i montażem,
- kopie bezpieczeństwa danych, zarządzanie backupem,
- wdrażanie nowych technologii informatycznych,
- naprawa i konserwacja komputerów, serwerów, drukarek, notebooków,
- zdalne administrowanie, audyty oprogramowania i zabezpieczeń,
- wdrażanie i konfiguracja VPN,
- wdrażanie i serwis oprogramowania (magazynowe, finansowo-księgowe, CRM),
- wdrażanie zabezpieczeń, ustalanie reguł bezpieczeństwa,
- wdrażanie polityki bezpieczeństwa informacji (ABI), przejęcie obowiązków ASI,
- projektowanie i administracja stronami internetowymi, hosting,
- zarządzanie bazami danych, tworzenie kopii zapasowych,
- budowa sieci komputerowych, prace elektryczne związane z IT,
- analiza oraz pomoc w obniżeniu kosztów telekomunikacyjnych,
- kontakt z innymi dostawcami usług IT,
- tworzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów,
- doradztwo techniczne,
- szkolenia pracowników (w tym szkolenie z zakresu RODO),
- dostawa materiałów eksploatacyjnych.