Twoja wiadomość została wysłana!
Pomoc Zdalna
telefon: 58 58 58 158

Obsługa informatyczna


W ramach stałej miesięcznej opłaty zajmiemy się organizacją działu IT w Twoim Przedsiębiorstwie. Już od 500zł netto miesięcznie zapewniają sobie Państwo wsparcie i opiekę naszych informatyków-specjalistów.

Obsługa informatyczna

Serwis IT Gdańsk, Sopot, Gdynia (Trójmiasto i okolice).

Nie zwlekaj i już dziś umów się z nami na spotkanie, aby profesjonalnie zająć się serwisem IT w Twoim Przedsiębiorstwie lub Firmie. Zapewniamy fachową pomoc komputerową i doradztwo w zakresie szeroko rozumianego IT. Zaufaj specjalistom z doświadczeniem, którzy świadczą usługi informatyczne na najwyższym poziomie.

Dobry informatyk czy dział IT ?

Czasy kiedy dobry informatyk kojarzył się przede wszystkim z bezproblemową reinstalacją Windowsa bezpowrotnie minęły. W świecie technologicznym, który nieustannie się zmienia nie sposób znać się na wszystkich dziedzinach sztuki, którą jest informatyka. Dlatego nasza firma skupia wokół siebie specjalistów o różnym zakresie kompetencji i wiedzy z poszczególnych dziedzin IT. Zachęcamy do lektury artykułu o tym „jak dział IT może efektywnie wpływać na rozwój Twojej Firmy”. 

Według Rzeczpospolitej „działy IT powinny pełnić funkcję źródła nowych inspiracji w polskich firmach. Wdrażając nowoczesne metody zarządzania, niwelując potencjalne zagrożenia i innowacyjnie podchodząc do budżetu, IT może stać się motorem napędowym biznesu i znacząco przyczyniać się do rozwoju firmy”. 

Zespół znaczy więcej…

Jesteśmy zespołem profesjonalistów zajmujących się obsługą informatyczną firm. W ramach stałej opieki organizujemy działy IT w przedsiębiorstwach, nadzorujemy istniejącą infrastrukturę informatyczną oraz wdrażamy nowe rozwiązania. Oferujemy zwiększenie wydajności funkcjonującego w firmie systemu informatycznego oraz wzrost bezpieczeństwa przetwarzanych i gromadzonych tam danych. Dbamy o bieżącą konserwację sprzętu i oprogramowania, odpowiednią konfigurację i administrację sieci, zastosowanie właściwych reguł bezpieczeństwa oraz szkolenie pracowników z zakresu obsługiwanych przez nich aplikacji i rozwiązań.

Nasz zespół tworzą wykwalifikowani i doświadczeni informatycy, którzy są przygotowani do obsługi nawet najbardziej wymagających Klientów. Dla jak najwyższej jakości usług zebraliśmy grupę specjalistów-pasjonatów, która odpowiedzialna jest za satysfakcję naszych Klientów na poszczególnych płaszczyznach i etapach współpracy. Do dyspozycji pozostaje zespół składający się z:

  • IT Managera,
  • Administratorów IT,
  • Techników IT,
  • Techników Helpdesk,
  • Project Managera,
  • Handlowca IT.

Dlaczego warto z nami współpracować?

  • zlecenie wszelkich spraw związanych z poprawną pracą rozwiązań teleinformatycznych (outsourcing),
  • redukcja kosztów związanych z infrastrukturą teleinformatyczną,
  • zmniejszenie częstości występowania awarii,
  • koncentracja na kluczowych aspektach działalności firmy,
  • optymalizacja procesów biznesowych (związanych z IT) wewnątrz przedsiębiorstwa,
  • jesteśmy zespołem specjalistów o szerokim spectrum wiedzy i dużych możliwościach działania.

Formy współpracy:

  • stała umowa serwisowa z ustaloną miesięczną liczbą godzin i gwarantowanym czasem reakcji (umowy oparte o zapisy SLA z gwarantowanym czasem reakcji).  
  • doraźna pomoc w razie wystąpienia awarii (bez gwarancji dostępności).

Od czego zależy wysokość umowy?

  • liczby urządzeń pod opieką,
  • czasu reakcji na awarię,
  • zainstalowanego i używanego oprogramowania,
  • złożoności infrastruktury teleinformatycznej,
  • dodatkowych usług (backup, helpdesk, hosting, administracja www),
  • liczby z góry ustalanych wizyt w danym miesiącu.

Co nas cechuje?

  • planowanie i kompleksowe prowadzenie działu IT,
  • minimalizacja ryzyka wystąpienia awarii,
  • dostęp do najnowszych technologii,
  • profesjonalizm i szeroki zakres świadczonych usług,
  • indywidualne podejście do Klienta,
  • szybki czas reakcji na zlecenia i zdarzenia.

Zakres świadczonych przez nas usług: 

  • administracja serwerami i siecią komputerową,
  • zarządzanie licencjami i sprzętem komputerowym, prowadzenie dokumentacji,
  • sprzedaż nowego sprzętu i oprogramowania wraz z dostawą i montażem,
  • automatyczne kopie bezpieczeństwa danych, zarządzanie backupem,
  • wdrażanie nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych,
  • naprawa i konserwacja komputerów, serwerów, drukarek, notebooków,
  • zdalne administrowanie, audyt oprogramowania i zabezpieczeń, VPN,
  • wdrażanie i serwis oprogramowania (magazynowe, finansowo-księgowe, CRM),
  • wdrażanie zabezpieczeń, ustalanie reguł bezpieczeństwa,
  • wdrażanie polityki bezpieczeństwa informacji (ABI), przejęcie obowiązków ASI,
  • projektowanie i administracja stronami internetowymi, hosting,
  • zarządzanie bazami danych, tworzenie kopii zapasowych,
  • budowa oraz zarządzanie sieciami komputerowymi, prace elektryczne związane z IT,
  • analiza oraz pomoc w obniżeniu kosztów telekomunikacyjnych,
  • kontakt z providerami i dostawcami usług,
  • tworzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów, doradztwo techniczne,
  • szkolenia pracowników,
  • dostawa materiałów eksploatacyjnych.
Informatyczna Obsługa
(c) 2018, Informatyczna Obsługa
Facebook
X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Zaktualizowaliśmy ważne informację o przetwarzaniu danych. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć w polityce prywatności.