Informatyczna Obsługa

Helpdesk
– pomoc zdalna

Mamy sprawdzone narzędzia!

Nasz Helpdesk korzysta z najlepszego na rynku narzędzia do zdalnej pomocy Teamviewer:

Skontaktuj się z nami

Helpdesk – Pomoc zdalna

Dlaczego Teamviewer?

2,5 mld
(i więcej) instalacji
na świecie
320 mln
urządzeń w trybie
online rocznie
600 tys.
aktywnych
klientów

Jak działamy?

Świadczymy wsparcie szybko i bezpiecznie, ponieważ Twoje urządzenia podpięte są do naszej centralnej konsoli zdalnego zarządzania. Daj nam kilka sekund, a połączymy się z dowolnym komputerem, telefonem, tabletem lub serwerem by zdalnie nim sterować.

 

Wieloplatformowy

Teamviewer dostępny jest na wszystkie popularne platformy i systemy operacyjne.

 

 

Oficjalny partner

Jeśli zapragniesz posiadać swoją licencję skontaktuj się z nami. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem.

Akceptuje wszystkie
Polityka prywatności

Privacy Policy

On this website, we use cookies and similar technologies to proces information about end devices and personal data. Processing is aimed at integrating content, external services, and elements from third parties, statistical/measurement analysis, personalized advertising, and social media integration. Depending on the function, data is transferred to third parties and processed by them. This consent is voluntary, not required to use our website, and can be withdrawn at any time using the icon in the bottom left corner.

Polityka prywatności

Na tej stronie używamy plików cookie i porównywalnych funkcji do przetwarzania informacji o urządzeniach końcowych i danych osobowych. Przetwarzanie ma na celu integracji treści, usług zewnętrznych i elementów podmiotów trzecich, analizie statystycznej/pomiarowej, spersonalizowanej reklamie oraz integracji mediów społecznościowych. W zależności od funkcji dane są przekazywane podmiotom trzecim i przez nie przetwarzane. Zgoda ta jest dobrowolna, nie jest wymagana do korzystania z naszej strony internetowej i można ją w każdej chwili odwołać za pomocą ikony w lewym dolnym rogu.