Informatyczna Obsługa

Helpdesk
– pomoc zdalna

Mamy sprawdzone narzędzia!

Nasz Helpdesk korzysta z najlepszego na rynku narzędzia do zdalnej pomocy Teamviewer:

Skontaktuj się z nami

Helpdesk – Pomoc zdalna

Dlaczego Teamviewer?

2,5 mld
(i więcej) instalacji
na świecie
320 mln
urządzeń w trybie
online rocznie
600 tys.
aktywnych
klientów

Jak działamy?

Świadczymy wsparcie szybko i bezpiecznie, ponieważ Twoje urządzenia podpięte są do naszej centralnej konsoli zdalnego zarządzania. Daj nam kilka sekund, a połączymy się z dowolnym komputerem, telefonem, tabletem lub serwerem by zdalnie nim sterować.

Wieloplatformowy

Teamviewer dostępny jest na wszystkie popularne platformy i systemy operacyjne.

 

 

Oficjalny partner

Jeśli zapragniesz posiadać swoją licencję skontaktuj się z nami. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem.

Akceptuje wszystkie
Polityka prywatności

Polityka prywatności

Na tej stronie używamy plików cookie i porównywalnych funkcji do przetwarzania informacji o urządzeniach końcowych i danych osobowych. Przetwarzanie ma na celu integracji treści, usług zewnętrznych i elementów podmiotów trzecich, analizie statystycznej/pomiarowej, spersonalizowanej reklamie oraz integracji mediów społecznościowych. W zależności od funkcji dane są przekazywane podmiotom trzecim i przez nie przetwarzane. Zgoda ta jest dobrowolna, nie jest wymagana do korzystania z naszej strony internetowej i można ją w każdej chwili odwołać za pomocą ikony w lewym dolnym rogu.